Založili jste stavební firmu, která se specializuje na rekonstrukce bytových jader a nabízí férové služby za rozumnou cenu? Snažíte se skutečně vyjít lidem vstříc s dobrým úmyslem, abyste prosperovali, šířili o sobě dobré jméno a spokojení byli i vaši zákazníci? Říká se, že „lež má krátké nohy a daleko nedojde“ a naopak „nejdál dojdeš s poctivostí“, tato lidová rčení jsou moudrá a pravdivá a vyplatí se jimi řídit za každou cenu. Někdy se těmto příslovím také říká „Kosmické neboli Boží univerzální zákony“. Máte-li takovou firmu a vaše služby budou stát za to, měli byste ale také lidem dát na vědomí, že existujete. Jinými slovy potřebujete věnovat jistý čas reklamě a pokud možno efektivní.
Zpočátku to může fungovat skrze osobní zkušenost a doporučení mezi známými, ale chcete-li získat více zakázek, musíte na to jít jinak. Jistě, že lze tisknout papírové letáky a vhazovat je do schránek, ale považte, kolik lidí vaší nabídky využije? Třeba jen dva nebo tři z pěti set, možná víc, kdo ví… Což takhle zkusit to s vlastním webem? Na Internetu dnes hledá různé zboží a služby mnoho zájemců a jde hlavně o to, že každý z nich si vyhledává to, co chce, sám za sebe. Jako modelový příklad bychom mohli použít majitele městského bytu, který jej zdědil po rodičích, a potřebuje vybourat umakartové jádro, vyzdít příčky a rekonstruovat koupelnu a kuchyni.
Zadá do vyhledávače Google výraz „rekonstrukce koupelny a kuchyně v bytě Přerov“ a vyhledávač mu nabídne různé stavební firmy na Přerovsku. Jestliže budete mít na vašem webu provedenou SEO optimalizaci pro Google, vyhledávač by vás mohl zařadit do popředí (samozřejmě se to netýká jen Přerova) a mohli byste se stát vhodným kandidátem pro uvedené stavební práce. SEO pro WordPress je důležitý komunikační nástroj mezi vámi, vaším webem a mezi vyhledávači, kteří takto dobře ošetřený portál vnímají jako relevantní zdroj určený pro zařazení mezi první vyhledané výsledky.