Cukrárna bývala odjakživa místem, kam si šli lidé odpočinout. Buď tam poseděli u stolku s kávou a zákusky, anebo si zákusky odnášeli domů a těšili se, až si pochutnají na něčem výjimečném. Domníváte-li se, že cukrářské výrobky jsou vysloveně nezdravé, a že jejich propagace není zrovna ideální, pak se mýlíte, protože lze péct sladkosti i jinak – zdravěji, například s převahou čerstvého ovoce, z celozrnné mouky, třtinového cukru, melasy, karobu a podobných přirozených přírodních surovin. Dokonce i vánoční cukroví lze připravit tímto způsobem, a samozřejmě i různé speciály na zakázku, jako jsou narozeninové třípatrové dorty.
Uvést do provozu cukrárnu je však pouze první krok. Po něm by měl následovat druhý, a sice vhodná propagace. S cukrárnou je to totiž podobné, jako s pánskými kalhotami. Dokud se kalhoty šijí ve výrobě, jen málokdo se o tomto procesu dozví, ale jakmile se distribuují do prodeje, o propagaci těchto výrobků se postará mimo jiné i Internet. Stačí mít webové stránky s poutavým obsahem a se zajímavou úpravou a pak už se můžete těšit na první návštěvníky.
Na něco bychom však přece jen pozapomněli, a sice na audit SEO. Ten je potřebný k tomu, aby internetové vyhledávače mohly spolupracovat s vaším webem, a aby klíčová slova – analýza byla co platná k tomu, vyhodnotit váš web do předních pozic hledaných odkazů. Jakmile se budete pohybovat v popředí mezi ostatní konkurencí, zvýší se tím pravděpodobnost vašeho úspěchu v podnikání.
SEO je v podstatě takovou reklamní agenturou, která se stará o to, aby lidé o vaší tvůrčí činnosti věděli, a aby počítali s tím, že ve volných chvílích mohou na čistých stolcích konzumovat zdravé ovocné zákusky a dopřát si tu svou oblíbenou horkou čokoládu, kávu, ovocný či bylinkový čaj, anebo ovocný džus z čerstvě vymačkaných pomerančů.